Jak se k nám dostanete

Doporučujeme vždy do navigace zadat jako průjezdní bod město Jilemnici. Po průjezdu Jilemnicí Vás bude čekat kruhový objezd, na kterém budete pokračovat rovně směr H.Mísečky - Vítkovice.
Poté budete stoupat stále po hlavní silnici až ke křižovatce na Janovu Horu, která se nachází cca 1 km před horní částí obce Vítkovice. Nejdříve tedy projíždíte spodní částí obce Vítkovice, pak se dáte doprava směr Janova Hora (na fotografii - ve směru žlutého vozidla). Dopravní značení ohledně obce Vítkovice je zde poněkud matoucí.
Po kratším stoupáni lesem jste již téměř u cíle. Na další křižovatce (jediná s asfaltovou cestou) se dáte doleva (opět ve směru žlutého vozidla ) a na další křižovatce s červenou „botou“, která následuje téměř ihned, se dáte také doleva dolů z kopce. Poslední část cesty už je pouze z kopce dolů.  To se již konečně blížíte k cíli své cesty.
Ihned, jak vyjedete z lesa, uvidíte nalevo chatu Hubertku. Parkování je možné přímo u chaty a je samozřejmě zdarma.

Přejeme Vám šťastnou cestu.

(verze pro tisk ke stažení zde)